Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooooh!Visa bifogad fil 19207
Jomen så jag gick på garnmarknad i Perth...
Exakt vad jag har sagt hela dagenOooooh!
Låter som en bra start på en limerickVisa bifogad fil 19207
Visa bifogad fil 19207
Väldigt lösa! Det röda blir en jumper av nåt slag, det vita till höger också(påfyllning, har redan en hög av det hemma), det rosa/turkosa blir en sjal av något slag tror jag men jag behöver nog finkamma Ravelry där... mycket sockor blir det nog, och nån mössa.Åh så fint! Har du några planer på vad det ska bli redan nu?
Om det är naturfibrer så borde det vara som att färga kläder i stort sett du kan använda samma typ av färg med. Det viktiga är ju att se till att fibern inte filtar sig.Är det någon här som färgat garn? Fick en massa garn från mamma som hon köpt på mässa. Det är en hel del vitt och jag använder inte vitt och framförallt inte i de mängderna... Så, jag tänkte färga det. Är sugen på lite olika men lite extra sugen på att få fram en fin grön nyans. Men, hur ska jag tänka? Jag har aldrig färgat förut. Är ute efter hyfsat solida färger.
Ser fram emot att se dina projekt!Väldigt lösa! Det röda blir en jumper av nåt slag, det vita till höger också(påfyllning, har redan en hög av det hemma), det rosa/turkosa blir en sjal av något slag tror jag men jag behöver nog finkamma Ravelry där... mycket sockor blir det nog, och nån mössa.
(de två gröna uppe till höger kommer från Gamer Crafting btw, tror du skulle gilla dom om du blir sugen på indiefärgat nån gång )
Det är 100 % obehandlad och ofärgad ull.Om det är naturfibrer så borde det vara som att färga kläder i stort sett du kan använda samma typ av färg med. Det viktiga är ju att se till att fibern inte filtar sig.
Ska bli svinkul Ja, hon skickar överallt! Tror etsyshoppen är stängd tillfälligt men hemsidan är uppeSer fram emot att se dina projekt!
Åh, går det att få tag på här i Sverige också?
Tack snälla@Linta du är ju otrolig! Jättesnyggt verkligen!
Jag har massor med garn. Verkligen massor! Två plastbackar fulla. Men det mesta är småsnuttar, olika färger och kvaliteter så kan inte göra några större projekt.
Nu tänkte jag sticka en enkel poncho. Får jag köpa mer garn till det?