Fler kassar, helt klart!Min garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fler kassar, helt klart!Min garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013
Tycker du ska tänka större än kasse, snarare skåp, byrå eller varför inte rum Garn kan man aldrig ha för mycket av!Min garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013
Vilken fråga, det är klart du behöver en större kasse!
Solklart en större kasse
Fler kassar, helt klart!
Man kan lita på buke, alltid lika supportiveTycker du ska tänka större än kasse, snarare skåp, byrå eller varför inte rum Garn kan man aldrig ha för mycket av!
Helt klart behöver du flera kassar (obs plural!). Man behöver ha lite olika att välja på för projekten. Själv skulle jag virka upp restgarner, det slutade med en beställning på 42 nystan bomullsgarn.Min garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013
Jag lider med digVi bor för trångt så jag köper bara garn för ett projekt i taget….
Så snygga!Jag fortsätter att virka upp restgarner. Denna gång blev det stolsdynor till mina fina utestolar från femtiotalet.
Visa bifogad fil 127854
Valde att virka dem i samlad färg men de är dubbla så den andra sidan har annan färg. Återanvände de gamla runda ikea- dynorna som nu är innerdynor i dessa.
Mönstret på dynorna är samma som innercirkeln på filten som ligger på soffan.Så snygga!
Svarar mig själv:Jag har en del cederträgrejer i mitt garnlager, mot ohyra alltså.
Skulle nu behöva fräscha upp dem med lite slipning och ny rödcederolja. I vilken typ av butiker kan jag hitta olja att spraya/droppa på?
Särskilt senapsgul är den inte, kanske mer tegelröd men väldigt fin.Jag fick en vision att för en gångs skull göra något annat än små figurer. Jag tänkte att en senapsgul mössa skulle bli fint. Köpte garn på nätet som såg senapsgult ut där, men när det kom fram såg det mer orange ut...
Nu är mössan klar och jag är inte nöjd. Jag hoppas att den ser bättre ut på mig i dagsljus.
Visa bifogad fil 129006