@WhoIsItAgain snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror min gryten tog 1,5 år och när den var klar var den för stor för både mig och maken. Oops. Vill egentligen ha den men vill inte sticka denJag ser slutet på min tröja, jag har suktat efter Järbos Gryten ett tag och när jobbet kändes överjävligt i våras köpte jag garn och när jag gick på semester la jag upp de första maskorna. Nu är jag på slutet upp mot halsen och det går fortare och fortare.
Jag började virka förra senhösten och köpte då boken "Du kommer kunna virka när du är klar med den här boken" av Zoe Bateman. Den förklarade the basics väldigt bra, tycker jag. Har dock bara testat ett av alla mönster som fanns i boken, då jag var ivrig med att få börja på amigurumis. Men bra info och illustrationer, tycker jag, så den kan jag rekommendera!Jag har bestämt mig för att lära mig virka.. och har redan fyra projekt på gång, såhär ett par dagar in. En väska, en vågig filt, en pokemonmössa med öron och ansikte och ett gosedjur. Och nä, jag kan inte virka. Total nybörjare Jag skulle gärna gå en kurs men kan inte hitta någon, så jag ska till biblioteket och se om jag kan hitta någon bok istället.
Idag försöker jag förstå mig på hur man får till det där vågiga mönstret. Jag har slitit med ett mönster som jag har haft svårt att förstå och få till, där jag får till en böj men sen blir resten bara rakt. Provade ett annat och då blev det lite bättre iallafall, så jag ska prova att gå tillbaka till det första igen och se om jag fattar lite mer nu Jag tränar med ett bandgarn för jag tycker att det är så himla svårt att se maskorna med vanligt garn
Visa bifogad fil 125724
Tack, jag ska se om biblioteket har den!Jag började virka förra senhösten och köpte då boken "Du kommer kunna virka när du är klar med den här boken" av Zoe Bateman. Den förklarade the basics väldigt bra, tycker jag. Har dock bara testat ett av alla mönster som fanns i boken, då jag var ivrig med att få börja på amigurumis. Men bra info och illustrationer, tycker jag, så den kan jag rekommendera!
Och snart blir det mer
Nästan fem kilometer garn! Jag bara ÄLSKAR cake-garn! Två ska bli en filt och tre ska bli sjalar. Jag har fått någon slags sjalmani senaste tiden.
Jag vet att det här är fel tråd för detta, men... Hunden!
Nästan fem kilometer garn! Jag bara ÄLSKAR cake-garn! Två ska bli en filt och tre ska bli sjalar. Jag har fått någon slags sjalmani senaste tiden.
Går inte att ta en bild utan att minst en linslus fastnar!Jag vet att det här är fel tråd för detta, men... Hunden!
Man kan aldrig ha för mycket garn!Min garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013
Vad bra, för jag har 53 nystan i min varukorgMan kan aldrig ha för mycket garn!
Vilken fråga, det är klart du behöver en större kasse!Min garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013
Solklart en större kasseMin garnkasse är full. Behöver jag sluta köpa garn, eller skaffa en större kasse?
Visa bifogad fil 127013