Så får hon prova två iställetHittade en liten flaska Raccolto och Ruffino! Får ta de två, tack @Malin_L !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så får hon prova två iställetHittade en liten flaska Raccolto och Ruffino! Får ta de två, tack @Malin_L !
Å jag har varit på deras restauranger i Stockholm, där dom även har sitt bryggeri. Riktigt god mat och deras dryckespaket är olika öl som de passar efter maten. Kul koncept! (Även omjag inte är en ölfantast).Inte vin men... Det här var ju bästa nyheten på länge, har sällan smakat något som varit så gott när det är varmt . Namnet är alltså helt missvisande!
Visa bifogad fil 152649
Gillar namnet/namnen!Inte vin men... Det här var ju bästa nyheten på länge, har sällan smakat något som varit så gott när det är varmt . Namnet är alltså helt missvisande!
Visa bifogad fil 152649
Du minns rätt. Men det var länge sedan!Är det Chateau Quinsac jag läst så mycket om i denna tråd? Eller minns jag galet
Ja, minns jag rätt var det 2016 som många pratade omDu minns rätt. Men det var länge sedan!
Fick lite storhetsvansinne när jag handlade idag. Men det ska bli roligt att prova dem!
Pinot Noir’en ska nog mest få bo i en Coq au Vin tror jag.
Visa bifogad fil 156782
vad roligt!Fransoserna i mitten är jättegoda