Vinthundshalsband?

Red_Chili

Trådstartare
Några tips på var man kan köpa vinthundshalsband, eller finns det kanske något enkelt sätt att göra egna på?
 
Sv: Vinthundshalsband?

Vad underbara halsband de hade på halsbanden.com!! :love:

Har du beställt från sidan någon gång?
 
Sv: Vinthundshalsband?

Jag har ett från Jocke, urfint i läder!

Jag har iofs inte vinthund, men min jycke passar i det :D

//E
 
Sv: Vinthundshalsband?

En tjej från ett annat forum har beställt från halsbanden och hon skriver så här:

"Jag beställde två halsband i våras och de levererades till dörren! Billy tyckte det var jättekul när det plötsligt ringde på dörren en morgon.
Förutom priset på halsbanden och frakten så tillkommer även avgift till banken för eu-betalning men det är inte många kronor. Man betalar i förskott och så fort hon fått pengarna skickar hon halsbanden.
Billy har använt sina dagligen i mer än ett halvår och de är fortfarande lika fina så det är bra kvalité."
 
Sv: Vinthundshalsband?

Nej det har jag inte men jag vet andra som gjort det och är väldigt nöjda!
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 241
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 383
Senast: Troll
·
Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 963
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp