G
Galathea
Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)
Hihi! Hon är iallafall inget monster när hon sover. Vilket hon gör just nu.
Dessutom är hon i princip "rumsren". Inte så att hon kan hålla sig, så hon är ju inte rumsren på riktigt så att säga. Men hon säger verkligen till när hon behöver gå ut. Det gäller bara att lära sig hennes rutiner lite bättre och höra skillnad på jagvillutgnället och jaärtröttochvillsovagnället. 
Alla: Imorgon får jag tillbaka min dator så då borde jag kunna få in bilder från kameran. Men som RC redan skvallrat om så finns det några små på vår hemsida så länge, för den som är nyfiken.
Åååh, hon har vääärldens minsta nos! Och man får pussa en massa på den. Och då glömmar man lätt de där gäddtänderna som döljer sig inuti den.
Blir, trots monsterbeskrivningen, sittande här med ett leende på läpparna och med viss valplängtan![]()
Hihi! Hon är iallafall inget monster när hon sover. Vilket hon gör just nu.
Alla: Imorgon får jag tillbaka min dator så då borde jag kunna få in bilder från kameran. Men som RC redan skvallrat om så finns det några små på vår hemsida så länge, för den som är nyfiken.
Åååh, hon har vääärldens minsta nos! Och man får pussa en massa på den. Och då glömmar man lätt de där gäddtänderna som döljer sig inuti den.