Vintertäcke för tunn häst!

L

LuddeLump

Min häst behöver nytt vintertäcke, men det är svårt att hitta nåt som inte är för stort över bogen.
Är det nån som kan tipsa om antingen ett mycket justerbart täcke, eller ett som är smalt över bogen från början. Vill helst ha ett med halvhög hals, och inte så dyrt heller.

Jag har tidigare iallafall tyckt att Bucas varit lite litet ( :p) i bogen. Det var visserligen några år sedan, men du kan ju låna hem ett och testa :).

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 504
Senast: Mia_R
·
Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
994
Senast: Tussinussen
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 253
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar