Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för skor i vinter?
Fick slänga mina gamla trotjänare förra året och söker nya, men hittar inga.
Då har du kanske koll Vet du något som sitter lika bekvämt som Merrell, men som är vattentätt? Inga av mina Merrellskor med gore tex håller tätt när jag går i skog och tja, det mesta är obekvämtAnnars är det Merrell som gäller för mig. Har tre par (ettt äldre par med lila på istället för orange), men använder de med orange på mest eftersom de sitter bättre än de nyare paret som står till höger. De är dock året nu, daglig användning så, det högra paret skor köptes just av den anledningen. Men som sagt, "råkar" alltid dra på mig de orangea och svarta istället. MEN, älskar Merrellskor dock!
Visa bifogad fil 80327
Jag köpte mig ett par Gore Tex Viking en gång i tiden Sånna med knäppning.... Inte snygga, men sköna och vattentäta, jag testade Dock när ena sonen också fick sånna var de inte vattentäta, han gick i vatten som rann IN i skon, så... om man håller sig under skokanten vet jag de var vattentäta Jag hade mina i 5 år, slet däremot ut sulan helt så de blev ashala. Älskade dem och brydde mig inte om att jag såg barnslig ut i dem- jag varken frös eller blev blöt.... Men i övrigt, nej tyvärr, har inte hittat några andra skor än Merrel som faktiskt är riktigt sköna att gå i. Mina är dock täta, men impregnerade.Då har du kanske koll Vet du något som sitter lika bekvämt som Merrell, men som är vattentätt? Inga av mina Merrellskor med gore tex håller tätt när jag går i skog och tja, det mesta är obekvämt
Jag ska nog impregnera mina nyaste och hoppas på det bästa... Hade tänkt göra det innan jag ens började använda dem, men visste inte vilken impregnering jag skulle köpa och så blev det inte av.Jag köpte mig ett par Gore Tex Viking en gång i tiden Sånna med knäppning.... Inte snygga, men sköna och vattentäta, jag testade Dock när ena sonen också fick sånna var de inte vattentäta, han gick i vatten som rann IN i skon, så... om man håller sig under skokanten vet jag de var vattentäta Jag hade mina i 5 år, slet däremot ut sulan helt så de blev ashala. Älskade dem och brydde mig inte om att jag såg barnslig ut i dem- jag varken frös eller blev blöt.... Men i övrigt, nej tyvärr, har inte hittat några andra skor än Merrel som faktiskt är riktigt sköna att gå i. Mina är dock täta, men impregnerade.
Det ska man tydligen göra lite då och då, men jag är lite slarvig och gör det inte särskilt ofta med tanke på hur ofta jag faktiskt använder dojjorna. Borde skärpa mig... så får köpa det inom det närmaste och fixa!Jag ska nog impregnera mina nyaste och hoppas på det bästa... Hade tänkt göra det innan jag ens började använda dem, men visste inte vilken impregnering jag skulle köpa och så blev det inte av.
Kanske ska förtydliga lite, söker varma skor/stövlar som funkar både i skogen och på asfalt och som håller mig varm även när jag är ute länge, går i snö osv. Och med bra sula som inte är halkig