vinterkatter

För att en som verkade veta "allt" sa så. Jag har bara haft katter födda på våren men dom var ganska normala. :confused:

Ja, månens position satt
i samband med jupiters rotation
på vinterhalvåret gör att alla
som föds på vintern är mer eller
mindre abnorma.
Se på Jesus han gick på vatten.
Hur normalt är det?

Tack för alla svar. Nu är jag lugnare men jag var rädd att 8-månaders kattan skulle vara med ungar. Hon har inte löpt än, tror jag. Men hon är så stor så därför var jag lite orolig.

hehe, det skulle kuna stämma om min ena katt, hon är född den 27/12 01 (hon fyller år idag :love: :love:)¨å hon är ett riktigt yrväder, jag undrar om hon någonsin kommer att blir stor :)

Liknande trådar

Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
911
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
671
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
31
· Visningar
1 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • En tråd om bäddar

Hästrelaterat

Tillbaka