Knepigt. Hade ju varit smidigt om ni kunnat ge ersättning på dagen när han inte äter.Han åt ersättning till natten som extra boost. Sedan jag började jobba vägrar han dricka annat än vatten ur flaska. Testat olika flaskor men nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knepigt. Hade ju varit smidigt om ni kunnat ge ersättning på dagen när han inte äter.Han åt ersättning till natten som extra boost. Sedan jag började jobba vägrar han dricka annat än vatten ur flaska. Testat olika flaskor men nej
Nu har jag inte hängt med i svängarna här på ett tag, först finlandsresan och nu hemma mitt i skogen med mobildata som enda åtkomst till internet.. Det går låååååångsaaaamt (om det öht funkar) 
Men, hade du läst nåt om blw? Tänker om hon verkar gilla det ni äter?
@clusia hur går det med magen?
Svärmor borde tycka mindre och hänga med i svängarna
Vår vagn är bara framåtvänd, men lilleman klagar inte. Han är så nyfiken på omvärlden så har man honom i famnen får man hålla hårt annars kravlar han sig ur i sin iver att titta på allt samtidigt...
Du kan börja med att sluta lyssna på svärmor
Vi kunde somna om vid 9 och sova till halv elva!När man somnat typ 23, varit vaken 03-07 och nu bara vill sova, men ungen röjer runt som en virvelvind från klockan 8...
Alltid tråkigt när det blir så, som med din vän.Idag kramar jag mina barn lite extra, en vän till oss var på kub-test igår men det lilla hjärtat slog inte
Nu har kvällarna istället blivit lätta - den första nattningen Efter ungefär en halvtimme vaknar han skrikandes och är vaken ett par timmar till. Vet inte om detta är slutskedet på fasen? Vet inte hur länge detta hållit på. Fyra veckor, fem veckor, sex kanske? I övrigt äter han med god aptit typ allt, men på kvällarna visar han tydligt ännu att han vill ammas. Sova på dagen blir lite hipp som happ, det styrs mest av honom själv men brukar vara uppdelat på tre tillfällen om ca en timme vid varje tillfälle. Lite skillnad på när han som nykläckt sov typ 20 timmar per dygn
Känner så väl igen mig. Har därför inte utnyttjat svärisarna som barnvakter än, men jobbar på att ta mig dit och är numera väldigt nära att ta det steget. Backar alltid av alla dumma kommentarer som får mig att känna som att de anklagar ellee insinuerar, vilket påverkar negativt, trots att jag känner att jag gör rätt i mina val.Jag lyssnar inte så mycket på vad hon säger längre nu när jag blivit tryggare i mig själv. Förut tog jag mycket illa upp av hennes "goda" råd. Nu säger jag bara "tack för tipset, men vi fortsätter med det som funkar". Oftast tillkommer en dryg kommentar tillbaka men den rinner bara av. Hon är jätte bra med E för övrigt och ställer gärna upp på barnpassning nån timme när vi behöver lite egentid.
Härligt!I har fått känna på sand för första gången idag, en väldigt spännande upplevelse. Vi kommer måstes dammsuga bilstolen.
Sen har hon fått umgås med en av våra vänner igen, sist var nog nästan två månader sen, hon var lite blyg och gråtig kombinerat med nyfiken (tittar och söker ögonkontakt med den hon är blyg för för att sedan börja gråta när de ser på henne) i början men det gick över och i slutet ville hon även bli hållen en liten stund.
Samtal med nån utanför är alltid en bra början. Funkar yoga för dig? Eller promenader i skogen helt själv?Idag började jag gråta under en promenad. E var helt hysterisk i vagnen. Övertrött och sur på att behöva ligga ner.
Sambon börjar jobba på måndag och jag har redan ångest. Han jobbar två månader sen har han ledigt igen men två månader är lång tid.
Jag funderar på att ta upp terapin igen för de senaste dagarna har jag börjat må lite dåligt. Funderat lite på nån form av anti depressiv medicin också eller ångestdämpande. Har en hel del oro i kroppen Får nog inse att jag behöver lite mer hjälp än jag trott innan.
Samtal med nån utanför är alltid en bra början. Funkar yoga för dig? Eller promenader i skogen helt själv?
Funkar det med sele/sjal istället för vagn?