Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kinka, ska det stå därJag tycker kotten slutade bli sådär jobbigt övertrött runt halvåret faktiskt, numer kan han kunna vid middag och/eller sista blöjbytet och tandborstning om han varit vaken lite längre, men han är aldrig svårnattad i de lägena, snarare mycket lättare.
Fast en känner sig som Supermom när en löser av sambon efter 1,5 timmes härjande (där synen som möter en är följande: alla gosedjur samt våra sängkläder ligger på golvet, alla byrålådor är utdragna och spjälsängen nerputtad från böckerna som används för att höja huvudänden) och lyckas natta på 10 minuter Dock gissar jag på att det mest var en väldigt lyckad kombination av att bryta mönstret samt vara sjukt tråkig och dum och gosig på samma gång.Sitter här och lyssnar på sambons försök att natta Kotten på ovanvåningen. Kotten springer(!) runt i sovrummet och kastar allt han kan komma åt i golvet, låter som en mindre elefanthjord. Han borde vara trött men icke. Tror vi kan sluta oss till att åttonde språnget är här...
Fast en känner sig som Supermom när en löser av sambon efter 1,5 timmes härjande (där synen som möter en är följande: alla gosedjur samt våra sängkläder ligger på golvet, alla byrålådor är utdragna och spjälsängen nerputtad från böckerna som används för att höja huvudänden) och lyckas natta på 10 minuter Dock gissar jag på att det mest var en väldigt lyckad kombination av att bryta mönstret samt vara sjukt tråkig och dum och gosig på samma gång.
Usch så jobbigt med tänderna! Det kan verkligen ställa till det, i de lägena ger vi också Alvedon inför nattning.Haha! Här är det oftast Superdad som räddar nattningarna nu för tiden. Ikväll är dock mannen borta och det gick väl ok, förutom att det tog 45 min-1 h någonting. Lite svårt nu då det verkar som 4 tänder på en gång håller på att titta fram (två framtänder i överkäken och så kindtänderna i underkäken). Lilla F får Alvedon inför varje nattning nu och även ett par gånger på dagen när det kinkat. Imorse vaknade hon först glad, men började sedan gråta och stoppade händerna i munnen.
Usch så jobbigt med tänderna! Det kan verkligen ställa till det, i de lägena ger vi också Alvedon inför nattning.
Annars har vi värsta medicinritualen nu inför nattning med snorig näsa och feber som kommer och går. Måste köpa en örontermometer också, är så irriterande när en glömmer tempa vid blöjbyte!
Låter ju grymt bra, vad har ni för någon?Vår örontermometer var verkligen ett bra köp, väldigt smidigt att få svar på 3 sekunder!
Låter ju grymt bra, vad har ni för någon?
Det är den vi tänkt köpa, kul att du är nöjd!Braun ThermoScan tror jag den heter.
Jag längtar också efter sånt! Läsa saga hoppas jag kommer ganska snart, vi gläntar lite på den dörren då och då redan Bygga klossar borde inte heller vara långt borta, kompisarnas tvååring lekte mycket med Duplo under nyårshelgen. Rita, baka och pyssla längtar jag också efter, men misstänker det är snäppet längre bort...Vårt barn har börjat klättra upp i soffan, och på soffbordet, och på skohyllan...
Jag kan inte låta bli att längta till hon börjar gilla att göra lite mer konstruktiva aktiviteter. Läsa saga, rita, bygga saker med klossar, sjunga, spela piano (det gör hon iofs redan nu!), kanske vara med i stallet ibland. Som det är nu vill hon bara härja och flytta runt saker och klättra. När kommer den åldern då mina önskeaktiviteter blir mer intressanta?
Smart! Har du byggt överdelen själv eller använt något annat?Och på tal om att baka så fick Kotten ett torn av mig häromdagen, så att han kan vara med vid köksbänken han är så nöjd! Står bredvid mig när jag lagar mat eller bakar och slamrar med redskap och undersöker förpackningar. Riktigt skönt med nöjd unge, och väldigt enkelt projekt av en ganska vanlig ikeapall
Visa bifogad fil 23554
Vårt barn har börjat klättra upp i soffan, och på soffbordet, och på skohyllan...
Jag kan inte låta bli att längta till hon börjar gilla att göra lite mer konstruktiva aktiviteter. Läsa saga, rita, bygga saker med klossar, sjunga, spela piano (det gör hon iofs redan nu!), kanske vara med i stallet ibland. Som det är nu vill hon bara härja och flytta runt saker och klättra. När kommer den åldern då mina önskeaktiviteter blir mer intressanta?
Överdelen byggde jag själv, googla "Ikea hack toddler learning tower" så finns flera beskrivningar om du vill se Det var ganska enkelt, hade tom. varit enklare om jag kommit ihåg att vi faktiskt äger en kap-&gersågSmart! Har du byggt överdelen själv eller använt något annat?