Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pust, just nu är kotten inne i en period när han bara sover kortare och ytligare på dagen... utöver att kräva en massa underhållning när han är vaken så märks det liksom så himla väl att han skulle behöva mer sömn än han får... Tycker jag provat allt, mata trött, vagga/vyssa, gå med vagnen, bärselen, lägga oss ner ihop, brusljud... han är tamejtusan immun mot sövningsmetoder!
Har ju ställt frågan förr, men: Hur mycket sover era nu, på dagtid? Och gärna när dom somnar för natten och vaknar på morgonen om det går att säga
I och med att jag hade badbaljan brevid så var max upp till kanten på den. Men det blev ganska högt med vatten.
Låter väldigt likt kotten!Lilla F sover också väldigt ytligt på dagen nu, vaggan fungerar inte längre. Just nu är det tutte i mun liggandes i sängen som fungerar. Enligt WonderWeeks går hon in i fas 3 imorgon.
Sover dock bra på nätterna, kunde idag dra oss till kl 11! Somnade runt 23-00.
I snitt kanske hon sover 2-3 h dagtid och 9-10 h på nätterna.
Ungefär så mycket som när jag badar ensam, ganska mycket. Känner mig jättespecifik men är dålig på ögonmått.
Låter väldigt likt kotten!
Han sover typ 20:30-8:30 och idag har han sovit typ 2,5 timme på dagen. En bättre dag sover han nog iallafall 5 timmar på dagen, men det var ett tag sen.
Mnja, han sover sjukt oroligt och jag sover ju typ inte alls längre, så det ser mest bra ut på pappret tror jag.Vi kan trösta oss med bra nätter iaf!
Pust, just nu är kotten inne i en period när han bara sover kortare och ytligare på dagen... utöver att kräva en massa underhållning när han är vaken så märks det liksom så himla väl att han skulle behöva mer sömn än han får... Tycker jag provat allt, mata trött, vagga/vyssa, gå med vagnen, bärselen, lägga oss ner ihop, brusljud... han är tamejtusan immun mot sövningsmetoder!
Har ju ställt frågan förr, men: Hur mycket sover era nu, på dagtid? Och gärna när dom somnar för natten och vaknar på morgonen om det går att säga