Vinslöv 14 juni?

sita

Trådstartare
Inställd eller what?

Den ligger kvar på ridsportförb tävlingstermin men det finns inget på VRF's hemsida eller i TDB. Läge att bli tokig igen, eller???:mad:

Jag pratade med LM (banbyggaren) på Gärds och han lovade dyrt och heligt att dom skulle köra den 14e.

Glöm att folk anmäler dit i framtiden när det bara ställs in hela tiden.

//Sita som tycker att fälttävlans terminen suger:devil:

Sv: Vinslöv 14 juni?

mmm jag håller med om att terminen är usel.
Men samtidigt kan inte en banbyggare ensam stå för sin tävling. Han får för lite hjälp helt enkelt. Han tar säkerligen tacksamt emot hjälp. :idea:

Jag menar givetvis inte att det är banbyggaren som ensam gör en tävling.

Det jag vill säga är att klubben inte verkar seriös när dom anmäler fyra fälttävlingar denna säsongen och inte genomför dessa. Iofs till två i höst, men vem bryr sig?

Sen tycker jag det är skit att inte ändra i tävlingsterminen på förbundets hemsida, samt att inte skriva något alls på klubbens hemsida.
KOMMUNIKATION!!!

När man anmäler sej för tävlingsterminen på hösten så var det ett gäng som satt, nu är det ny styrelse och helt nytt folk. Och jag tror inte att där någon ft-intresserad kvar...
Undrar om styrelsen vet vad som står på spel? Ja förmodligen. Det är ju som vanligt helt ideella krafter. De gör sina val.

Synd tycker jag att en bana får stå och inte användas mer än för träning. Kanske någon som vill byta klubb är intresserad av att gå dit? Hade varit kul att få igång den igen. :laugh:

När man anmäler sej för tävlingsterminen på hösten så var det ett gäng som satt, nu är det ny styrelse och helt nytt folk. Och jag tror inte att där någon ft-intresserad kvar...
Undrar om styrelsen vet vad som står på spel? Ja förmodligen. Det är ju som vanligt helt ideella krafter. De gör sina val.

Synd tycker jag att en bana får stå och inte användas mer än för träning. Kanske någon som vill byta klubb är intresserad av att gå dit? Hade varit kul att få igång den igen. :laugh:

men ni rider väl för Gärds:grin: eller vill ni byta tillbaka, vi kan....

p.s grållebus åkte igår :cry::cry::cry: gissa om tårarna rann på tösen!! har vi tur passar Z.B gamla räv...:cool:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka