"Vinn en betäckning!!"

Boop

Trådstartare
Är det bara Flyinge som har tävling/utlottning där man kan vinna en betäckning, eller finns det nå'n mer??

Sv: "Vinn en betäckning!!"

Var hittar du den tävlingen på deras hemsida?
Mvh Sofia

Längst bak i Flyinges hingstkatalog finns en enkät. Om du fyller i och skickar in den så är du med i utlottningen av en betäckning.

ASVT (Avelsföreningen Svenska Travhästen) har ju en tävling ang bästa fölfotografi i år...första pris är en betäckning med Fast Photo (värde ca 35 papp)

Svenska islandshästförbundet har ett lotteri där några av vinsterna är betäckningar med olika hingstar.

Breeders Trust har en utlottning på halvblodshingstar tror jag. De hade en förra året iaf.
Var på en hingstvisning förra året där det gick att vinna en betäckning från vissa av hingstarna som var med på showen.

/Malin

shetlandsutställningar brukar ibland ha som BIS pris en betäckning. (man får hoppas på att man har ett sto isf!)

Det har jag aldrig varit med om.

En betäckning kommer skänkas till bästa sto på treårstest 2005, hingstägare är välkomna att skänka en betäckningsrätt och stoägaren har då (förhoppningsvis) många hingstar att välja bland.

Japp - stora VM-lotteriet! Jag har köpt 2 lotter, men hoppas nog i första hand vinna ett släp eftersom jag har en valack! :D

Majim G och Lancier sponsrade bästa gångartssto respektive bästa hopp- och allroundsto på treårstesten på Öland med en fri betäckning.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Cardento kom till Sverige och Flyinge som femåring. Redan första säsongen betäckte han 130 ston, och numera finns nästan 1500 avkommor...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30