Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ASVT (Avelsföreningen Svenska Travhästen) har ju en tävling ang bästa fölfotografi i år...första pris är en betäckning med Fast Photo (värde ca 35 papp)
Breeders Trust har en utlottning på halvblodshingstar tror jag. De hade en förra året iaf.
Var på en hingstvisning förra året där det gick att vinna en betäckning från vissa av hingstarna som var med på showen.
En betäckning kommer skänkas till bästa sto på treårstest 2005, hingstägare är välkomna att skänka en betäckningsrätt och stoägaren har då (förhoppningsvis) många hingstar att välja bland.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.