Vin som smakar konstigt?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare fejko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 447

fejko

Trådstartare
Vi brukar köpa Campo Viejo Reserva och har gjort så i många år, men häromdagen drack vi en som smakade konstigt, ogott skulle man också kunna säga. Den var från 2018. Vad kan detta bero på?

Vi brukar köpa Campo Viejo Reserva och har gjort så i många år, men häromdagen drack vi en som smakade konstigt, ogott skulle man också kunna säga. Den var från 2018. Vad kan detta bero på?
Tack för svar! Man undrar ju lite om den andra flaskan smakar lika dåligt dvs att det är något fel på hela årgången?

Mer troligt att ni fått en flaska med någon defekt. Korkdefekt är tex mycket vanligare än folk tror. Jag har reklamerat utan kvitto när det gäller uppenbara defekter och rätt nyköpta flaskor.
Tyvärr flaska nr 2 smakade lika illa. Också från 2018.

Liknande trådar

Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är... 2
Svar
35
· Visningar
2 136
Senast: Keb71
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: cewe
·
Mat Från och med idag kan man rösta på Årets matbluff 2024: https://www.aktavara.org/212780/rosta-matbluff-2024 Vilken vara får din röst... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
7 144
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en... 27 28 29
Svar
561
· Visningar
30 581
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka