Sv: viltspår
Det luktar nog inte fullt så mycket, så du kan nog prova med kortare liggtid
Det luktar nog inte fullt så mycket, så du kan nog prova med kortare liggtid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför ska du lägga utan blod? Vad är vitsen med det?
jag vill ut och spåra NU så jag kan bombadera er med frågor![]()
Är han skottfast ska skottet inte bli något problem. Det ska skjutas i riktning med spåret. Jakttränade hundar kan ju bli lätt övertaggade av skottet. Du behöver inte gå innan du känner att din hund fokuserar. Ta din tid. Är han van med skott = passiv lär det inte vara problem alls.
Har ni verkligen inte vanligt nötblod i vanliga mataffärer?? Kommer jag från ett ovanligt barbariskt ställe eller vad???![]()
Det är ganska ofta slut där...så jag köpte upp ett lager sist de hade hemma, såg nog lite kul ut med 4 burkar blod i famnen, för jag skulle egentligen bara köpa mjölk och hade ingen korgve och fasa, när jag skulle handla blodet i lund så var det naturligtvis slut. dagen efter så körde jag runt till lite affärer i halmstad och jag hittade faktiskt en ica som hade 2 burkar. jag köpte båda såklart. men de var ganska dyra tyckte jag! i lund kostade de 15 kr för ½ liter, här skulle de ha 29,90... vad betalar ni?
(passar på att stressa squarepants lite med tråden. fast det är inte jättebråttom, det ligger snö på marken så det går ändå inte att spåra på ett par dagar)
(passar på att stressa squarepants lite med tråden. fast det är inte jättebråttom, det ligger snö på marken så det går ändå inte att spåra på ett par dagar)