H
Hallelulja
japp, förra veckan gjorde jag ett grav-test som blev positivt.Haft mina aningar om att jag var med barn, men iaf. Inget planerat, eftersom jag är 18 år, o helst hade velat vänta lite...
Pappan och jag har varit tillsammans snart ett år,han är arbetssökande och jag studerar, tar student i juni Äger 2 hästar som jag själv betalar för, o tar hand om..
Nu är det så, att jag vet inte om jag ska ha kvar barnet
Känns oerhört fel att göra abort, men vet inte vad som är det rätta att göra just nu ?
Har både familj och vänner som kommer stötta mig till 110%, men skulle gärna vilja ha någon utomståendes åsikt på det hela, och hur ni hade gjort i min sits ?
Det jag är ute efter är helt enkelt lite rådgivning...
tack på förhand !
Mvh
Pappan och jag har varit tillsammans snart ett år,han är arbetssökande och jag studerar, tar student i juni Äger 2 hästar som jag själv betalar för, o tar hand om..
Nu är det så, att jag vet inte om jag ska ha kvar barnet
Känns oerhört fel att göra abort, men vet inte vad som är det rätta att göra just nu ?
Har både familj och vänner som kommer stötta mig till 110%, men skulle gärna vilja ha någon utomståendes åsikt på det hela, och hur ni hade gjort i min sits ?
Det jag är ute efter är helt enkelt lite rådgivning...
tack på förhand !
Mvh