Villvattnet 2010

a_c72

Trådstartare
Jag är anmäld med mina små "troll" Joystick Diablo -07 och Pegasus född -06
Shetlandsponnyer
DSC_0030.jpg

DSC_0046.jpg

Vem mer kommer??
Ps förutom att vara rätt busiga i hagen och se oskyligt söta ut så är båda två inkörda och vi jobbar på att få de att gå i par. Än så länge är de tömkörda i par..1 gång med Rolf Hedqvist och 2 gånger av mig själv..men förhoppningen är att de ska köras i par..
Anna-Carin

Senast ändrad:
Sv: Villvattnet 2010

Klart vi ska ha roligt:D
Först och främst så ska vi vara med på 3 dagars lägret.
Tanken är att återvända dit tävlingshelgen med Pegasus och starta dressyr och precison.
Bara min kropp och jag kan hålla sams så att jag är på benen.

Anna-Carin

Jag var med förra gången med min då 1,5 åriga hingst.

Tömkörningsbild 1
skrittartmkrning.jpg

Tömkörningsbild 2
jagtmkr.jpg

Villvattnets vackra omgivningar
bstabilden.jpg

Jag skulle gärna vilja vara med igen för det var verkligen roligt! Men jag kommer att vara höggravid så jag skickar Ceasar på en längre inkörningsutbildning norrut (han var hos Rolf en sväng i höstas och fick prova spännas på framför vagn).

Hoppas ni få roligt och tur med vädret, har jag bara orken och tiden åker jag nog dit som publik!

Jag har då just insett att det blir min 5:e sommar i Villvattnet i år.
2006 Big Money Pellini
2007 Big Money Pellini
2008 Krutrök
2009 lånade shetlandsponnyer Windly Mogul och Vildmarkens Rosti
2010 Mina egna små "troll" Joystik Diablo och Pegasus

Har svårt att tänka mig en sommar utan att åka på läger i Villvattnet.
Har då inte tränat för Rolf sen i oktober och killarna har fått ganska mycket vintervila i år.

Å nu närmast väntar läger här hemma 7-9 maj då vi ska drillas av Birgitta Nordling
Anna-Carin

Senast ändrad av en moderator:

Lillsyrran hade tänkt åka upp med Lakej men vi hann helt enkelt inte vara med i svängarna, lägret blev snabbt fullt och Ellen utan plats :grin: Kändes faktiskt lite trist då vi har både boende och gratis uppstallning där uppe och en ponny som verkligen är på topp iår...Men men, hon ska iaf skicka ett mejl och anmäla sig som reserv men chansen är ju inte så stor att komma med. Var bättre förra året då det var 2 läger, men man förstår ju arrangörerna att det blir mkt mer jobb....

Liknande trådar

Körning Ja nu är vi på väg.. I onsdags tömkörde vi paret första gången;) Uppvärmning i stallet Rolf och Pegasus Inte alltid så...
Svar
18
· Visningar
2 168
Körning Mina shettis hingstar kan nog inte räknas som inkörningsprojekt länge till.. "Mini" alltså Joystick Diablo född -07 är körd sen 21...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: a_c72
·
Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Vi med egen gård/stall