G
Goat lover
Men jag kör åsna... Någon som vet om man får tävla med dem eller inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det finns föreningar som har programkörning, träningstävling mm, liknande hoppningens Clear Round. Om inte annat så tycker jag du borde kunna få delta där, och det kanske är rätt ambitionsnivå för dig.
Ring runt o fråga vetja! Var bor du? Om du bor i Halland kanske du ska titta på detta: Pogramkörning i Halland. En tävling kvar
...Dessutom är det inte värre än att om hästen får det så dör de vid nästa avmaskning med ivomec....
haha läste fel, trodde det stod att:
...dessutom är det inte värre än att hästen dör vid nästa avmaskning.
haha läste fel, trodde det stod att:
...dessutom är det inte värre än att hästen dör vid nästa avmaskning.
Tänk om vi tävlar tsm sen då
Om det är ordagrant vad som står i TR som gäller så står det "hästen" överallt, och inte "kördjuret" eller liknande. men på klubbtävlingar borde man få. Förutsatt att dom kan tänka sig att bli slagna av en åsna
Vi får väl tävla med (mot) varandra!! Fast min åsna går INTE fort..... Om alls......
Jag kör också åsna men ja har hört att dom inte får starta i samma klasser som hästar pga. nån sjukdom som bara åsnor har som kan smitta :S men ja har ingen aning ... Vill också köra