Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ett marinblått med rosa kantband och vit passpoal. De är jättefint. Funkar garanterat med silver eller pärlemo också!Den här tråden borde uppdateras tycker jag, ser gärna fler .
Är på g att beställa ett Mias. Lutar åt Design 3 med stora rutor i färgen Marin, med rosa band på båda och silversnodd emellan (eller vit snodd, eller pärlemo..). Tror ni den kombon kan se hyffsat okej ut?
Dom borde göra en app så man som man kan testa färgkombinationer i, jättesvårt att tänka sig hur det blir tycker jag.
Här är hästen som ska ha det, lite ljusare nu på sommaren kanske. Lite svår att hitta passande färger till.
6-8 veckor stod det på hemsidan när jag beställde och nu har det gått 12 veckor
Någon som kommer ihåg hur lång tid det tagit när ni beställt?
Har också beställt mina därifrån, minns att andra gången tog det lite väl lång tid(när jag väl tänkte efter, hade ingen koll på antal veckor först) men ringde och då kom det veckan därpå.@Pancakes
Beställt från samma.
Kontaktat två gånger. Ena gången för fem veckor sedan och då skulle det komma närsomhelst förmodligen och andra gången för två veckor sedan då jag skulle åka utomlands så bad dem att skicka till min kompis istället då vi beställt ihop. Börjar vara orimligt länge nu tycker jag
@Pancakes
Beställt från samma.
Kontaktat två gånger. Ena gången för fem veckor sedan och då skulle det komma närsomhelst förmodligen och andra gången för två veckor sedan då jag skulle åka utomlands så bad dem att skicka till min kompis istället då vi beställt ihop. Börjar vara orimligt länge nu tycker jag
@Beeboppe
Har mailat och fått svar att Mias är efter i produktionen pga sjukdom och dödsfall i familjen. Tycker det är dåligt dock att de inte hört av sig själva och meddelat förseningen, utan att jag fått jaga på dom 
Hur hög manke pratar vi om? Karprygg ger ju en rejäl manke men om du tittat tex på det gula ngn la ut så ser du det är utskuret lite uppåt där manken ligger eller hur man ska förklara det. Det är ngt slags teddyludd undertillFina schabrak alla har
Skrev fel förra gången jag frågade det här
passar Mias schabraken hästar med hög manke? Min häst har väldigt hög manke så det är svårt att hitta schabrak som inte trycker på manken