Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh är så sugen på att köpa de med raka hörnen. men vet inte vilka färger? jag har en typiskt brun häst, inget spännande med den bruna färgen. Vissa bruna hästar är lite mer "chocklad" bruna mm men inte min.
Kör mkt på svart och blått. Tycker inte han är fin i bruna schabrak. Rött vägrar jag då det är min "oturs" färg Men gärna med en röd passpoal mn annan färg som dominerar. japp så tramsig är jag...
Den här tråden har jag missat. Måste läsa ikapp mig.
Jag har bara en Mias, specialbeställde en vojlock eftersom det är så hopplöst svårt att få tag på vojlockar numera. Kruxet är ju bara att den knappt syns på hästen. Kornblå med vit passpoal och kornblått kantband.
Jag tycker Mias schabrak är väldigt bra och har specialbeställt alla tre jag har köpt. Ett rött med svart kantband, vit passpoal och svart band vid det raka hörnet, stora rutor. Ett grönt med svart kantband, vit passpoal och svart band vid det raka hörnet, små rutor. Ett vitt med vitt kantband runt om, svart kantband, silvrig passpoal och grått band vid det raka hörnet, stora rutor. Här kommer bilder på dom, kan ta bättre om någon är intresserad.
Jättefina schabrak !
Men främst är jag lite kär i din häst! Hon har så härligt uttryck och ser verkligen fin ut att rida. Kloka ögon och lite ponnylook i ansiktet är det fullblod i henne? (Ser lite så ut)
Skola & Jobb
Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.