Vill någon "leka" med oss? (Karlstad)

Kalaspinglan

Trådstartare
Jag är uttråkad. Och Ridgebackbebisen och jag har ingen att leka med. Finns det ingen som bor i Karlstad, med omnejd, som vill hitta på något på onsdag eller torsdag? Med eller utan hund?

Sv: Vill någon "leka" med oss? (Karlstad)

Jag bor ju i Karlstad, hade ejättegärna träffat dig, men
håller på att flytta så det är fuuuulllt upp.... :(

Visserligen ska jag väl till stallet i morgon, och tar nog med en hund dit..du får ju självklart komma förbi där!

I dag ska jag packa hela j-a dagen och träna hästar i kväll..

Hur gammal är din hund?
Jag har en hane på snart fyra och en tik på 10 månader ;)

Sv: Vill någon "leka" med oss? (Karlstad)

JAAAA!!! :bump: :bump: :bump:

Jag skickar ett PM till dig omedelbums. Ikväll ska jag och se på hoppträning på Sörmon. Hästar är kul, så till ditt stall åker jag gärna.
Ridgebacken är 12 månader ganska precis, en hane. Han kan få stanna hemma med husse, så kan jag titta på hästarna i lugn och ro. :-)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 884
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 961
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 738
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka