Vill lära mig Hoppa!

T

Thex

Jag har hållt på med hästar ett tag nu och förra året var jag med i ett ridläger och då hade jag en häst som hette Gorby och var import fårn Danmark, jag skötte om hann hela ridlägret :D och sista dagen hade vi hopptävling, det var jätte orligt tycker jag och jag skulle vilja lära mig hoppa lite bättre, men hur ska jag göra? Jag vet inte om jag kan börja på ridskola för dte är så dyrt och där jag rider just nu öär bara en fritidsgård.. HUR ska jag göra !? :confused:

Sv: Vill lära mig Hoppa!

Det bästa är nog, om du vill lära dig helt grundligt, att börja på en ridskola.

Ta kontakt med en tränare elr instruktör :)
Du kanske känner någon som har tävlat och tränat mycket som kanske vill ge dej några lektioner :confused: mot en liten summa pengar såklart :d
Lycka till

Ta kontakt med en tränare elr instruktör :)
Du kanske känner någon som har tävlat och tränat mycket som kanske vill ge dej några lektioner :confused: mot en liten summa pengar såklart :d
Lycka till

då måste man väl ha tillgång till häst med? dessutom är det säkerligen billigare att gå på ridskola:)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
Hoppning Årets kanske dummaste och mest onödiga trådstart.. Ber om ursäkt för det ;) Men så här ligger det till. Jag red på ridskola som barn...
Svar
2
· Visningar
1 532
Senast: nullo-modo
·
K
Ridning Jag började rida när jag var 6 år, nu är jag 24. Jag har ridit regelbundet i stort sett hela mitt liv, med undantag för de två senaste...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 931
Senast: emlem
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 127
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka