Nu satt jag här och lästa tidningen på morgonen.
hittar en artikel om några som verkligen kämpar för att inte behöva byta ut den taggtråd dom har till sina hästar till eltråd.
dom har skickat in fyra olika dispensansökan varav tre stycken har blivit avslagna.
Anledningen till att dom inte vill byta ut tråden är att det inte har varit någon häst som har skadat sej under 40 år.
(detta är den anledning som framkommer i artikeln)
I mina öron så låter det som ren lathet?
varför inte bara byta dendär tråden?
jag kan tycka att i rent särkerhetssyfte så borde man väl byta tråden?
även om det inte har hänt något på 40år så kan det ju komma den dagen då det faktiskt händer något och då blir skadorna väldigt mycket värre än vad skadorna hade behövt vara?
Vad tycker ni om detta? :O
är jag för grov som tycker att det låter som lathet?
Mvh Athletin
hittar en artikel om några som verkligen kämpar för att inte behöva byta ut den taggtråd dom har till sina hästar till eltråd.
dom har skickat in fyra olika dispensansökan varav tre stycken har blivit avslagna.
Anledningen till att dom inte vill byta ut tråden är att det inte har varit någon häst som har skadat sej under 40 år.
(detta är den anledning som framkommer i artikeln)
I mina öron så låter det som ren lathet?
varför inte bara byta dendär tråden?
jag kan tycka att i rent särkerhetssyfte så borde man väl byta tråden?
även om det inte har hänt något på 40år så kan det ju komma den dagen då det faktiskt händer något och då blir skadorna väldigt mycket värre än vad skadorna hade behövt vara?
Vad tycker ni om detta? :O
är jag för grov som tycker att det låter som lathet?
Mvh Athletin