Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som använt eller använder dom, har ni varit nöjda? Om inte? Varför?
Tycker inte de var bättre än vanliga Libero eller ICAs blöjor som vi oftast använder.Ni som använt eller använder dom, har ni varit nöjda? Om inte? Varför?
Mina och mina vänners erfarenheter är att Libero passar ett rundare barn (om magen) lite bättre som kanske har relativt stor storlek på blöjan i förhållande till sin längd. Har man däremot en bebis som är väldigt smal om midjan och lång så sitter Pampers bättre.
Håller inte med om Pampers passform. När midjan är lagom på H blir själva blöjdelen nästan för smal. Vi använder Pampers i övergången mellan storlekar, när storleken hon haft i Libero blivit urvuxen och fram till att hon fyller ut nästa storlek Libero. Vi använder bara byxblöjor. På förskolan använder de Pampers. Vi byter ofta direkt H kommer hem eftersom blöjan luktar så illa och sitter så konstigt.Vi provade dem men Libero fungerade inte alls på vår son. Strl 1 och 2 fungerade men sedan blev passformen urkass. För vår del var det Pampers som gällde.
Skillnaden rent passformsmässigt är att Pampers är högre i midjan, har ner och mjukare resår i både midja och ben. Tittar man sedan på byxblöjor så kan jag dessutom lägga till att Pampers är smalare i midjan.
Mina och mina vänners erfarenheter är att Libero passar ett rundare barn (om magen) lite bättre som kanske har relativt stor storlek på blöjan i förhållande till sin längd. Har man däremot en bebis som är väldigt smal om midjan och lång så sitter Pampers bättre.