Vill ha tips på vattenrenare

marieka

Trådstartare
Bor i lägenhet med mycket kalk i vattnet och behöver tips på ett billigt men bra filter att montera i duschen. Håret är katastrof, det är strävt, livlöst och rasar av i drivor. Blää. Har googlat men blir inte mycket klokare. :cautious:

Jag hade nog kontaktat en rörläggare, det är en djungel och inte lönt att slänga pengar på något som inte fungerar. Finns ju en uppsjö billiga varianter på marknaden, men frågan är också hur pass mycket kalk ni har.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 280
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 583
Senast: Whoever
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka