Vill ha lite feedback! (Hull och muskler)

Elisha

Trådstartare
Man blir så lätt hemmablind, så vill ha lite feedback/konstruktiv kritik hur ni tycker att min häst ser ut, i hull och muskler. :)
Edit: såg nu att bilden blev hyffsat liten! :o

wiwi-nh-2-8-april-2009-004_34810799.jpg

Sv: Vill ha lite feedback! (Hull och muskler)

Jag tycker den ser fin ut, hullet tycker jag är jätte fint...
Även muskelmässigt:)

okej !:) som jag också tycker då, man hemmablindhet har man ju varit med om! haha

haha några gånger:) men fortsätt som du gör, ser mycket fin ut:)

Jättesvårt att bedöma musklingen på den bilden tycker jag. Hullet är fint. Vinkeln på bilden gör det svårt att bedöma hals, bog och bakparti muskelmässigt.
fler bilder?

Jo, jag vet att bilden inte är den bästa. Kan ta nya kort imorn och lägga ut så kan ni ge en mer rättvis bedömning :)

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 064
Senast: Roheryn
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 028
Senast: fio
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 277
Senast: Stergo
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
690
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår