Vill ha allt

lillamyggan

Trådstartare
Usch vad kräsen jag har blivit känner jag. jag vill verkligen ha allt. Satt och kollade in stallplatser här på buke och det är alltid nått som inte är bra.

Jag vill ha nära till stallet
Jag vill ha bra ridvolt och nära till ridhus.
Bra ridvägar.
Bra hö
Stora hagar tillsammans med andra hästar
Bra bete
service med utsläpp på mornarna, andra pass kan jag hjälpa till med
Inte för dyrt
Trevliga hästägare, gärna western.
Spolspilta
uppvärmd sadelkammare
ordning och reda
medbestämmande rätt
stora luftiga boxar där hästarna kan se vad som händer i stallet.
Stallägare som är motiverad att ev reparera och fixa i stallet.

Pust, har jag glömt något!
Tänk om detta drömstall fanns!

Sv: Vill ha allt

står i ett sådant stall!!:):smirk:

det enda som inte är me är manegen (som ska vara klar jan08)
spolspilta

står i ett sånt nästa flrutom att ägaren inte e intresserad av western, men här finns en som rider de:angel:

Stallet där jag har min häst har precis nästan allt det där ;) Enda skillanden är att min häst står i lösdrift, så jag behöver aldrig tänka på ut och insläpp, fodringar osv. ;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 215
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 706
Senast: Karamello30
·
Anläggning står i ett dilemma, har blivit erbjudit en stallplats i ett stall som är närmare mitt hem & även har mycket positiva saker med sig men...
2
Svar
29
· Visningar
5 298
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 488
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar