Vill börja, men kan inget !

P

PimPim92

Hej, jag äger tre hästar, varav en D-ponny som jag jättegärna skulle vilja testa fälttävlan med.
Dels för att det ser så kul ut, och dels för att jag tycker det är roligt med naturhinder + att jag och min ponny är 100% säkra tillsammans.Bor ute på landet , och rider alltid ute på naturhinder.

Men nu är det så att jag kan inget:confused:, så jag har ett par frågor till er lite mer erfarna =) ;

Vad är den lägsta klassen för D-ponny ?

Hur ska man vara klädd, ? (kanske en dum fråga, men som sagt jag vet ju INGET! :P )

Till sist, jag bor i kristinehamn / karlstad. Är det några kommade tävlingar här ?

Tack i förhand ! =)

:bow:

Sv: Vill börja, men kan inget !

Kolla på den nålade tråden, och använd sökfunktionen. Det finns massor med trådar i ämnet :idea:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag, min mamma och lillasyster har en 22 årig (riktigt pigg) C-ponny som vi "delar på". Jag och min lillasyster tävlar regelbundet...
Svar
7
· Visningar
1 307
Senast: Bass3
·
H
Fälttävlan Hej! Visste inte riktigt vart detta passade in, så startade en ny tråd. Jag tror det är många som är intresserade av tävlings grenen...
Svar
6
· Visningar
2 696
Senast: Mitrolle
·
Träning Eller jag vet inte? Om man en period i livet inte hinner utbilda sin egna häst, måste man då lämna iväg den för utbildning? Eller kan...
Svar
4
· Visningar
1 230
Träning Ok, ett litet moraliskt dilemma...:crazy: Min häst står som enda inackordering i ett litet stall på landet, tillsammans med...
Svar
11
· Visningar
1 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka