Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, det var min sambo som undrade det.
Han sköter pumpningen för jag är livrädd att jag pumpar så det smäller (så det bli alltid för lite).
Trycket i 19 tums speedcarthjul, vad ska det vara tros?
jag brukar pumpa tills de är stenhårda.... Har speedcarthjul på min rockard och jag vill att de är hårda nog att inte "slå igenom" om jag råkar köra över något ojämnt.
Ja det var det.
Jag tyckte de var konstigt när sambon frågade för det hade jag inte en tanke på om det skulle vara något speciellt tryck i hjulen. Tänkte de e bäst att fråga här!
Tar hjulet till macken och lägger i ca 1,5kg tryck hjulet skall inte ge vika när du "ställer" dig på däcket. Alltså lutar dig och lägger nästan hela din kropps vikt på däcket.
Detta på hjulmakarn hjul på en Grafströmms vagn. Vet inte riktigt hur det är på andra hjul men dom ska vara lika tycker jag.
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.