Vilket träns passar bruna Bates Innova?

A

annapanna123

Någon som har en sån? Vilka träns passar, färgmässigt... Gärna bilder;) Lika med sadelgjord, vilket märke/färg passar?

Synd att Bates inte tillverkar egna träns och sadelgjordar, vore så mycket enklare då...:idea:

Sv: Vilket träns passar bruna Bates Innova?

Knights träns passar perfekt. Och en väl inoljad CHgjord funkar också bra ;)

Knightstränsen, vad heter deras bruna? Brun? :o Ringde och pratade med Three Horses, och hon sa att Hubertus classic brun passade perfekt, men de bruna Hubertus jag sett har sett för mörka ut... Däremot har jag sett Hubertus tyglar som heter brun och sett liknande ut. Tyvärr är man lantis och här finns inte mycket utbud... Måste beställa vi nätet... Sadeln ser mer ut som Typ New Tan/Havannaaktig, men det kanske är en synvilla. Har inte sett den i brunt i verkligheten, bara på bild... Vill gärna beställa den i brunt, men måste ju ha träns som matchar isf :angel:

Den bruna är fin. Dock så passar färgen inte så många hästar tycker jag.

Vet inte vad färgen på Knights heter :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 378
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 463
Senast: Sezziyanen
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: carriemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix