LadyLusifer
Trådstartare
Tanken är ju att vi ska skaffa hund under nästa år och är ju sånn att jag vill veta allt och planera och ha mig.. just nu är jag inne på foder. läser allt jag kommer över och lär mig så gott jag kan..
men vilket torrfoder innehåller egentligen mest animaliska produkter. Vi har ju haft hund innan men jag har aldrig träffat på denna diskussion om bra och dåligt foder. Men ju mer jag lär mig ju mer vill jag att kommande bebisen skall få bra mat.
Dessa har jag, efter mina studier, fått för mig är bra foder.(rätta mig om jag har fel)
Standarth (stavning)
Bravo (torra varianten)
Tritan (nytt obeprövat märke men innehållsförteckningen verkar ganska bra)
de är väl dom jag kan komma att tänka på... så vilket foder är egentligen mest animaliskt eller vad man nu kan kalla det??
men vilket torrfoder innehåller egentligen mest animaliska produkter. Vi har ju haft hund innan men jag har aldrig träffat på denna diskussion om bra och dåligt foder. Men ju mer jag lär mig ju mer vill jag att kommande bebisen skall få bra mat.
Dessa har jag, efter mina studier, fått för mig är bra foder.(rätta mig om jag har fel)
Standarth (stavning)
Bravo (torra varianten)
Tritan (nytt obeprövat märke men innehållsförteckningen verkar ganska bra)
de är väl dom jag kan komma att tänka på... så vilket foder är egentligen mest animaliskt eller vad man nu kan kalla det??