vilket skulle ni välja?

Sv: vilket skulle ni välja?

Skulle valt cotton cooler, för dom är grymt bra :smirk: (och snyggare :angel: )

Breccia_ skrev:
jag ska köpa ett svett-täcke till min lille pålle, fleece är ju inte så där underbart året om.
valet står mellan;
cottonbig.jpg

Rambo Cotton Cooler, finns i navy m. vitt och grönt m. vitt.
jerseybig.jpg

Amigo Jersey Cooler
jerseycoolers.jpg

Antingen det bruna eller det blåa.
Douville.jpg

Och så ser hästen ut (om ni har missat det ;))

Så vilket skulle ni välja, det finns ju några olikheter; amigot går längre ner och jag tycker det är snyggt med lite kortare, tightare för då ser han så biffig ut :p Han brukar få ha ponnyns gamla fleecetäcke att torka med bara för att han ser så grym ut i det :o M.a.o. tycker jag hästen med Rambo't har för stort :rofl: :angel:
Men amigot är likt i tyget och jättefint också, på sitt sätt dessutom tror jag han skulle vara jättesnygg i det bruna.
Så, om ni hade en häst med W's utseende - vilket skulle ni välja?

Helt klart det det sista, med den lilla maggjorden, tror det siter mkt bättre och så. :) hästen är nog väldigt fin i brunt, jag har sådanna färger på min fux, men marin är väldigt fint det med. :D vad har du för färger på resten av utrustningen, så kan du juh utgå från det. :)

en av mina hästar hede att ett sådant amigo innan men du har båda rambot så ta INTE amigot... mitt nopprade sig, blev ett hål vid sömmen vid spännet som är det fram, och maggjorden är meningslös..... den är typ jätte lång och så... rambot är mkt bättre kvalitet på:idea:

Är man lite märkestoka som du så ska du välja CC. Annars kommer du bara att köpa det senare iaf. De nyare modellerna av CC har maggjord. Mitt första hade ej. Mitt nya har...
Supernöjd med detta täcket... som alla andra HWrambo...

jag skulle ta rambo! amigo är väl nån billighetsvariant, säkert inte lika bra kvalitet då (verkar som en del är jättenöjda med amigo, andra inte)
har själv ett cooler, ett grönt. men det är ingen maggjord på det (har väl kommit en ny modell nu då, jag har haft mitt i några år).
mkt nöjd me det! tror jag gav 600 för det på henrikssons.
tunt o bra, använder det som transporttäcke på sommaren, torkar bra. snyggt oxå men jag tycker inte det är nåt billigt skittäcke som det står rambo på, absolut inte!
din häst skulle ju passa i både blått o grönt!

Sen finns det matchande transportskydd också! ;) Det är därför jag har det gröna, hade redan dom gröna skydden... :p

Liknande trådar

Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 754
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 464
Senast: Niki
·
Utrustning Hur är halsen? Min häst verkar om man ser till hur HW-täckena passar ha väl mycket hals till sin bog. Jag radar upp hur de passar så...
Svar
7
· Visningar
1 399
Utrustning Håller på att planera garderoben till kommande pålle, och har fått ihop det mesta, änsålänge håller budgeten sig där den ska;) Det är...
2
Svar
30
· Visningar
1 964
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Barmarksdrag/canicross