vilket skulle ni välja?

Sv: vilket skulle ni välja?

Varför inte välja en snyggare modell på fleecetäcket? :idea:
De där fleecetäckena såg ut att komma från b**jes el liknande...

ja jag är inne på det. var femte minut :p resterande tid är det jersey.

mysboll; jamen det är ju mycket stilrenare :p

vilket fleecetäcke? :confused:
jag vill inte HA ett fleecetäcke på sommaren som han ska torka i, jag är nöjd med mina fleecetäcken som jag har (vilket jag tydligen samlar på så många som jag har :p) men vill ha ett riktigt svett-täcke.
och jag kan inte tro på dig när du säger att dessa täcken ser ut att komma från Börjes... :eek: :crazy:

Breccia_ skrev:
Wille bugar och bockar, han är så jävla ego-boostad :p :bow:
Snart kommer han väl... jag vet inte, spricka av högfärdighet! Han är helt övertygad om att han ÄR stallets kung.

Haha, Hur tar man ner en sådan häst på jorden igen? Han blir ju värre än den värsta Peter Seipen ;)
Du får sluta tala om för honom hur snygg han är, helt enkelt!

JAG säger aldrig att han är snygg :p Men alla andra i stallet, tränaren och så vidare... :angel:
Han ska tydligen behandlas som den kung han är. Ojojoj, hästen med storhetsvansinne nr 1 :o

Skulle ha valt rambo täcket, just för att det är ett rambo :love: , gillar inte amigo så mycket :angel: .

Vilken snygg bild! Härligt! :love:

Jag har Rambo Cotton Cooler, det gröna, tycker det är bra, väldigt tunnt så man kan ha det på sommaren. Någon sa att det inte har maggjord, men det har iaf mitt! Sen är det stoort, jag har 145 på mitt och det är rymligt på Arrow som ju i vanliga fall har 155. det är nog tänkt att man ska kunne ha sadel under.

Amigot kollade jag på i butik här om dan men jag tycker faktisk att färgen är lite skum, borde vara lite ljusare el lite mörkare. Är inte alls så säker på att det skulle vara snyggt på en fux. Dessutom är det lite konstigt med dom blåa kantbanden??
Verkade tjockare än rambo't också.

Ja alltså jag hade också för mig att CC-täcket har maggjord? Kanske finns två varianter :idea:
Lutar åt ett CC iaf, han kommer vara så fin i det marinblåa :)

Först tänkte jag svara Rambo täcket, men sen tittade jag på bilderna länge, haha och jag undrar om inte Amigo´t är snyggare. Fast jag har ju och andra sidan inte sett det live.

Vad kostar dom?

Av S?

Men alltså eg. är väl CC snyggare, fast den där bilden var inte så bra liksom. Den visar inte täcket rättvisa :cool:

Men det är ju just modellen jag tycker är lite... jag vet inte, ja lång! Spec i fram, alla Amigo täckena är längre i fram än t.ex. bucas vilket kan vara bra i hagen (om man inte har en häst som W :crazy: ) men nu ska han ju inte ha det i hagen...
Så om jag tar Amigot så blir det det blåa.

Jess båxx. Om jag nu handlar där... :p

item_2977.jpg

ACAC00.jpg

AMBC00.jpg

:angel:

På dom där bilderna är det ju mycket snyggare :love:

För det är samma täcke på alla dom 3 sista va? :cool:

Hahaha ja det är samma täcke... ;)
Men igår orkade jag inte googla fram snyggare bilder, tar för givet att alla vet hur snyggt CC-täcket är :p

Lite overprice om Amigot kostar över 400 tkr jag :angel: Köpte mitt för under 300 här hemma, har sett på internet för 295 har jag för mig.

Jamen, det var därför jag tänkte svara det direkt men blev osäker av bilden :D

Liknande trådar

Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 754
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 464
Senast: Niki
·
Utrustning Hur är halsen? Min häst verkar om man ser till hur HW-täckena passar ha väl mycket hals till sin bog. Jag radar upp hur de passar så...
Svar
7
· Visningar
1 399
Utrustning Håller på att planera garderoben till kommande pålle, och har fått ihop det mesta, änsålänge håller budgeten sig där den ska;) Det är...
2
Svar
30
· Visningar
1 964
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka