Vilket pannband ska jag välja? *Bilder*

Victovie

Trådstartare
Ja, jag hade först ett GG-pannband på Frida, men sen när vi skulle debutera Msv så bytte vi till ett Hööks-pannband då vi var rädda att GG:et inte skulle godkännas av dressyrdomarna ;) . Har varit helt nöjd med hööks:et då det glittrar fint och passar till kandarets silverspännen, men fick i en annan tråd uppmaningen att byta tillbaka till GG-pannbandet...
Nu undrar jag vad ni tycker! :) Kör en typ av omröstning här :D .

Hööks:
060603-04001.jpg

060603-04005.jpg

GG:
http://i40.photobucket.com/albums/e231/Victovie/Horses/Bilder073.jpg
Bilder071.jpg

Funderar på att skaffa ett nytt pannband senare till kandaret, men inte på ett tag om jag inte råkar snubbla över ett som är superfint :D

Senast ändrad:
Sv: Vilket pannband ska jag välja? *Bilder*

Hööks pannbandet va snyggare som "dressyrpannband" GG känns som mer ett "hopp pannband"

Jag tycker absolut att panbandet från hööks e snyggast!:)

Hööks pannbandet, helt klart. Mest pga av att det inte passar med mässing/guld och silverspännen tycker jag...

Sedan tycker jag att GG-pannbandet är jättesnyggt, på rätt häst, t.ex P.R.E stoet i vårt stall som har ett sådant.

Det från hööks passar bäst som dressyrpannband.

Jag tycker hööks pannband var snyggast och stilrenast till!
Väldigt fint kandar också:)

Tycker Hööks pannband passar bättre till dressyr, GG känns som sagt mer som ett hopp pannband!:)

Pannbandet från hööks var mkt snyggare! Iaf till det kandaret, du kan ju inte blanda silver o mässing :p
Måste bara fråga: vad är det för kandar? suuupersnyggt!

Tycker det första pannbandet är det snyggaste. H*n ser mycket sötare ut i det än det nedersta. Fast det är kanske också beroende på att hon är knoppad på det översta. I alla fall är h*n sötast på första bilden. Riktigt gullig faktiskt! :D

Pannbandet från hööks var mkt snyggare! Iaf till det kandaret, du kan ju inte blanda silver o mässing :p
Måste bara fråga: vad är det för kandar? suuupersnyggt!

Nej, tyckte inte heller det var så bra att blanda :p

Det är ett German Line :love: . Köpte det för 793kr i Falsterbo för 2 år sedan, ligger nu förtiden allt mellan 800 till 1100 beroende på var man hittar det.:D Ska ha ett GL till min andra storhäst också (fixa som träns först, sen kandar när vi är där), har inte hittat något liknande kandar förrens man kommer upp i 4'000kr-klassen...

GG passade inte till kandar och silverspännen lika bra som hööks :bump:

Röstar på det från Hööks.
Har ett sånt GG, men inte till dressyr utan har det på min nordis i skogen :angel: :D

MYCKET snyggt träns i övrigt :love: Och häst :d

Jag tycker att hon gör sig jättebra i höökspannbandet, det passar till en dam :D

Tycker absolut att du ska ha Hööks pannband. Var ju riktigt fint:)

Det från Hööks eftersom det är mer "dressyrigt."

Jag tycker att du skall ta hööks pannbandet.

Liknande trådar

Dressyr Har nu 3 st dressyrträns som passar på Frida, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket hon ska få gå med...:p Alla har de olika...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 004
Senast: Ludique
·
Dressyr Vad har ni för tips på kandar och bett till Izzy? För någon dag sen så bestämdes det att jag ska fortsätta rida och tävla Izzy istället...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 423
Senast: DressyrPower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Städprodukter
  • Ryggont