Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gråtit hela kvällen också! Hulkgråtit, fulgråtit och bara ylat ditt namn!Jag har hjort något så viktigt som att gå på dålig fotboll i ösregn
Men jag har givetvis mest stått på läktaren och gråtit för att jag saknar dig @niphredil
Jag har gråtit hela kvällen också! Hulkgråtit, fulgråtit och bara ylat ditt namn!
Ps. Sluta gå på dålig fotboll i ösregn.
Åh jag visste väl det! Tyckte mig faktiskt höra det ända hit!När de andra i klacken vrålade: vi älskar "laget"! så vrålade jag: vi älskar Niffe!!
¿Qué pasa, Mufasa?*Mutter*
Forumet var DUMT!¿Qué pasa, Mufasa?
VarsågodÅh, söt hund - glad Gimla
Nä, men det finns järn där och diamantborrare åker dit jobbet är! Annars skulle man inte åka till Gällivare
@Barret: Men blir inte drakarna allergiska och får eksem av allt järn? Eller är det tillräckligt nära Aitik så de kan dra dit och få i sig lite guld?
Du kanske kan nöja dig att bli sambo med en skotts drake?@athena_arabians : Jag tror att renarna är helt ok med enhörningarna, båda har ju horn så de känner sig nog besläktade. Däremot är de lite vaksamma kring drakarna. Som jag har förstått det så upplever renarna att drakarna inte riktigt respekterar deras gränsdragningar.
Renägarna hävdar däremot att man borde införa skyddsjakt på drakar eftersom risken finns att de river renarna. Hittills har det dock inte dokumenterats någon ren drakrivning så autenticiteten i deras argument är än så länge obekräftad.
halvt OT: mamma vill förresten att jag gifter mig med en skotte... På tal om Skottland, alltså