Vilket är finast??

Angel

Trådstartare
Ja, vad tycker ni? Ska köpa utställningsträns till ponnyerna och kan inte välja :D. Tror nog att jag gillar det översta bäst men dom andra var ju också fina :love:.

4137.bmp

4136.bmp

4138.bmp

Sv: Vilket är finast??

gillade det understa.. men det är beroende på vad sör ponny det skall sitta på om den är smäcker eller ej

Tycker också att det sista var fint, framhäver liksom mer av hur hästen ser ut.
Men det beror på vad det är för en ponny, har du ingen bild du kan lägga in?

det sista tyckte jag var finast och skulle passa bäst

Tycker det sista tränset då. Det skulle nog framhäva huvudet mer, eftersom remmarna där alltså själva pannbandet och nosgrimman är smalare och dessutom så är det snyggt och stilrent. Man ser liksom häst och tänker inte på alla detaljer som var på de övriga tränsen...

Okej... såhär tycker jag..

På första bilden tittar man mer på tränset än på hästen. Det är så... plottrigt.
Det mellersta tränset är ju lite bättre, men tycker fortfarande att tränset tar för mycket plats.
Det understa är skitsnyggt! :love: :love: Framhäver huvudet jätteifnt :D

Det understa helt klart!!!
Stilrent och snyggt. Det ska vara så lite krafs klotter som
möjligt när du ska på utställning.

Det understa!!

På en grövre ponny blir nog det översta snyggast. Det i mitten var lite tråkigt för min smak...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
754
Senast: jemeni
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 412
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31