Vilken växt?

pepp

Trådstartare
Vilken växt skulle kunna trivas högst upp på stringhyllan?
Vill ha en slingrig växt likt murgröna (Har testat det, men de dör bara från mig :( )

Är ett ganska mörkt rum tyvärr.
20180428_105905_5ae4390a9606ee2ebca62dad.jpg

Vilken växt skulle kunna trivas högst upp på stringhyllan?
Vill ha en slingrig växt likt murgröna (Har testat det, men de dör bara från mig :( )

Är ett ganska mörkt rum tyvärr.
20180428_105905_5ae4390a9606ee2ebca62dad.jpg

Du kan köpa två identiska och låta dem växla mellan en ljusare och denna plats om det är svårt att hitta någon som trivs heltid :up:

Kollade på en igår! Jättefin :love:
Väldigt dyr dock så ska kolla om den finns billigare nån annanstans :)
Gullrankan är otroligt enkel att föröka och växer som ogräs, så det borde inte vara svårt att få tag på några sticklingar om en ny planta är för dyrt. Hade du inte bott i fel ände av landet hade du gärna fått ett gäng av mig.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Snart är vintern här. Dags att börja planera för övervintring av växter! Jag har bland annat citron, banan och pelargoner sin jag vill...
Svar
11
· Visningar
490
Senast: sthu
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 751
Senast: Snurrfian
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: starcraft
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka