Vilken träns tycker ni?

sassymaddan

Trådstartare
ska köpa ett nytt tävlingsträns.(hoppas)

kan ni föreslå ett snyggt märkesträns

ska vara med engelsk nosgrimma, stål spännen

då jag ska ha ett svart träns så är det ju inte fel men ett snyggt pannband eller mönstersöm på.

så där ge förslag :):p

Sv: Vilken träns tycker ni?

globus fancy?
globus_trans_eng_s.jpg

:d

skulle visst skriva (hoppar) istället för (hoppas) :p

och sen e det ju ett achen jag ska ha, helt förvirrad:D:rofl:(de e väl med snokrem?)

märken tänkte ja mer på HG ,prestige m.m.

Dyon, antingen the difference eller det med anatomisk nosgrimma. Vanliga men snygga:d.
Sen har ju Tolga det där snygga med mönstersöm på.

det e ju mässingsspännen på det :mad:

har ju silverspännen på sadeln

de går väl inte ihop?
eller??

Jag skulle rekomendera Knigts Ivanhoe, inte ett så "lyxigt" märke men jag har själv det tränset och älskar det! det är svart med vit padding och vita sömmar, inåtvända spännen lite smalare remmar! :D köpte mitt på Granngården men finns säkert på lite olika ställen.

Äh, spelar roll. Det är nog bara du själv som kommer reta dig på det ;)

Näe precis, köp ett med mässing om du hittar ett du verkligen vill ha. :laugh:

Jag tycker Dyons Snakestyle träns är riktigt fint, kommer inte ihåg om det är stålspännen bara. Annars tycker jag Jaguar har snygga träns

Prestige tränset kostar runt 1400 kr. Dyon tränset kostar runt 2400 kr utan tyglar. Annars är Passier Marcus Ehning ett riktigt snyggt träns det kostar 1900 kr inklusive snygga looptyglar med fancysöm till.

undra om man inte ska ha prestige när jag har prestige sadel.(funderar) =)

var kan man hitta passier tränset?

om du har Prestige sadel tycker jag absolut du ska ta prestige tränset, det är jättefint. Schockemöhle har Passier tränset och även xtremehorsemakeover

de blir nog de tränset =)

tackar för hjälpen =)

Manhattan: vet du ngn webbsida som har priser utsatta på prestigetillbehör?

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 544
Senast: Roxy
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 352
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 216
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar