Vilken tid gäller?

vippan

Trådstartare
Jag ska tävla i helgen och är nu lite fundersam på vilken tid tävlingen börjar.
I propositionen står det 8.30 men i ryttarmeddelandet står det 9.00. Vad är det som gäller? Proppen eller ryttarmeddelandet?

Sv: Vilken tid gäller?

Ryttarmeddelandet skulle jag gå på. Det är ju det senaste budet. När proppen skrivs vet ju inte arrangörerna hur många starter det ska bli.

Jag tänker lika där, att ryttarmeddelandet är det senaste budet. Jag kör på det, i värsta fall får jag skippa att gå banan i första klassen, startar bland de sista så jag kommer inte för sent till start iaf :laugh:

Jag är tämligen säker på min sak. Det händer rätt ofta att starttiden får ändras jämfört med budet i proppen.
Lycka till på tävlingen :laugh:

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: MiniLi
·
Tävling Jag är lite fundersam kring vad som gäller när otillåtna/karensbelagda substanser påträffas hos en tävlande häst. Någon som vet vad som...
2
Svar
23
· Visningar
2 126
Senast: Lady_S
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka