hej! jag har ett stort eller litet problem!
har 3 hästar 2 hos min mor som hon sköteroch 1 där jag bor!
ska flytta till så mor och jag kommer ha ca 3,5 mil mellan oss.
har fått erbjudande om att hyra ett eget stall med 3 boxar(finns 5 boxar men hyr bara 3) för kallhyra 1500 kr/mån belyst gummiflispaddock och bra ridvägar! ligger ca 1 km från mitt hus! nackdelen är att jag får sköta allt själv, fodring,in/ut mm, men jag får det oxå precis som jag vill ha det(e lite petig).
det andra stället är vissa pass i veckan man får ta, ingen paddock men ok ridvägar, ca 2.3km från mitt hus! kan ej ta med alla hästarna utan bara en! kostar ca 2000 kr/mån viss del foder ingår!!
det är bra hagar på båda ställena och bra ridvägar!
har tillgång till att köpa foder på nära håll!
vad skulle ni valt, och varför???
behöver verkligen hjälp!!!
har 3 hästar 2 hos min mor som hon sköteroch 1 där jag bor!
ska flytta till så mor och jag kommer ha ca 3,5 mil mellan oss.
har fått erbjudande om att hyra ett eget stall med 3 boxar(finns 5 boxar men hyr bara 3) för kallhyra 1500 kr/mån belyst gummiflispaddock och bra ridvägar! ligger ca 1 km från mitt hus! nackdelen är att jag får sköta allt själv, fodring,in/ut mm, men jag får det oxå precis som jag vill ha det(e lite petig).
det andra stället är vissa pass i veckan man får ta, ingen paddock men ok ridvägar, ca 2.3km från mitt hus! kan ej ta med alla hästarna utan bara en! kostar ca 2000 kr/mån viss del foder ingår!!
det är bra hagar på båda ställena och bra ridvägar!
har tillgång till att köpa foder på nära håll!
vad skulle ni valt, och varför???
behöver verkligen hjälp!!!