Vilken ras isf terrier?

Sv: Vilken ras isf terrier?

Wishes skrev:
Irish softcoated wheaten terrier? En mysig familjehund, och mycket allsidig, men endå en terrier =) gå in på www.swtk.se och titta! PM ar dig om min sida också om du vill kolla in lite "aktiva" wheatens!

oj då! då måste du få träffa min =) ska på sthlms södra tävling på onsdag.. .komma dit? då får du även träffa andra wheatens!

Haha! Jag tror dig, jag tror dig! Har varit inne och tittat på dina också. Tyvärr är jag för långt ifrån Stockholm, annars hade jag gärna tittat förbi!!

/Timsetim

Sv: Vilken ras isf terrier?

en sheltie? bra på agility, pigga och glada.
border collie är också aktiva hundar.

Nä, jag är som du. Jag är helt sjuk i terriern. Just nu ligger min foxterrierpojke och tittar mycket uppmanande på mig med sina bruna, klotrunda ögon och bara hoppas att jag vill gå ut och leka med honom :love:
Nej..ärligt talat. terriern är det enda rätta för mig tror jag. :D

En border terrier skulle jag aldrig vilja ha, har bara träffat riktigt otrevliga sådana.
Men du, en irländsk terrier? De är vackra och de har lång, fin nos :love:
Annars foxterriern. Även släthåriga är vackra och hemskt trevliga. Trevligare hund får man nog leta efter.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund För 2 år sen köpte jag en söt liten valp. Enligt uppgift skulle denna söta valp vara en pudel/papillon korsning. Pudel finns det helt...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
27 175
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 846
Senast: Sparkling
·
B
Hundavel & Ras Jag har länge funderat på att skaffa hund nu, och det känns som om det börjar bli ganska seriöst :) Har aldrig haft hund förut...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Hej! Min familj går i tankarna att skaffa hund. Ingen av oss har haft hund tidigare, men jag har alltid älskat hundar och fått bra...
Svar
7
· Visningar
4 969
Senast: Viveka
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat