Vilken mail är bäst?

Beppo

Trådstartare
Är så himla trött på min mail som bara strular. Mail kommer itne fram som de ska och vissa kan itne maila till mig. nu ahr jag bestämt mig för at byta mailadress och undrar nu om ni kära bukare har något bra tips på maildomän som fungerar bra och som inte är alltför tillgrånglad. (inte hotmail, yahoo eller home)

Snälla ge mig tips! :)

Sv: Vilken mail är bäst?

så... gmail är alltså i ledning än så länge :)

låter skönt med skräpfri mail!

Skräpfri, dessutom enkel, och avancerad såpass att man har obegränsad lagring, kan användas tillsammans med plug-in som pop3, och med massor finesser. Prova vettja. Du kommer inte bli missnöjd.

låter ju kanon! Tror faktiskt jag kommer testa gmail. :-) Tack för hjälpen!

Håller med de övriga! Gmail är den bästa mailen jag haft! :)

ni verkar eniga om att gmail är bäst och eftersom jag litar på bukemedlemmarnas goda råd så har ajg nu skapat mig ett konto på gmail. Tack så mkt!

G-mail utan tvekan. Obegränsat lagringsutrymme, oslagbart spamfilter och mycket praktisk sökfunktion.

*kl*

Här är ett till gmail-fan! Det är perfekt att slippa radera några mail, på två och ett halvt år har jag bara fyllt 6% av inboxen.:D Samtidigt är det så enkelt att genom sökfunktionen hitta de riktigt gamla mailen utan att behöva leta ihjäl sig med att bläddra.

Jag har gmail och är nöjd med det mesta. MEN en sak som jag märkt är att gmail kan krångla när man sitter vid en dator som har en gammal version på webbläsare. Det har hänt att jag inte kommit åt min mail alls från vissa datorer, t.ex. när jag varit på semester utomlands.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag tänkte skriva av mig lite då det hjälper när man inte känner sig så glad. Jag undrar om någon har erfarenhet och/eller tips...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 576
Senast: Texaz
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 274
Senast: Lisa2014
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 808
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 070
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka