Rie
Trådstartare
I sommarstugan är vardagsrummet 3,75 x 3,75 m.
Jag ska skaffa en soffa dit hade jag tänkt, men jag vet inte vilken storlek.
Jag vill inte att den ska bli för stor men samtidigt vore det ju bra om det var en bäddsoffa.
Framåtbäddad ska inte vara några problem medan en del andra kan bli nog så djupa.
Sedan tidigare finns en fåtölj, litet soffbord, en byrå och ett bord (med infälld symaskin)
Hur har ni som har små rum?
Vägg A har ett fönster mitt på, likaså vägg B. Vägg C har ett fönster samt en dörr som är i vinkeln mot vägg D. Den dörren går ut mot verandan.
Vägg D har en öppen spis mitt på väggen med en dörröppning på vardera sidan.
Det ska alltså finnas hygglig plats att gå in genom bortre dörren vid vägg D och helst inte se så trångt ut heller.
(Nån som fattar nåt av min *host* geniala beskrivning?)
Jag ska skaffa en soffa dit hade jag tänkt, men jag vet inte vilken storlek.
Jag vill inte att den ska bli för stor men samtidigt vore det ju bra om det var en bäddsoffa.
Framåtbäddad ska inte vara några problem medan en del andra kan bli nog så djupa.
Sedan tidigare finns en fåtölj, litet soffbord, en byrå och ett bord (med infälld symaskin)
Hur har ni som har små rum?
Vägg A har ett fönster mitt på, likaså vägg B. Vägg C har ett fönster samt en dörr som är i vinkeln mot vägg D. Den dörren går ut mot verandan.
Vägg D har en öppen spis mitt på väggen med en dörröppning på vardera sidan.
Det ska alltså finnas hygglig plats att gå in genom bortre dörren vid vägg D och helst inte se så trångt ut heller.
(Nån som fattar nåt av min *host* geniala beskrivning?)