Vilken klubb stockholm?

snigelfarmor

Trådstartare
Nu börjar det närma sig, valet av körklubb. Jag bor ju på ekerö, så hur jag än gör, om jag inte startar en egen förståss, blir det långt.
Jag vill kunna träna maximalt, med maratonhinder, bra dressyrtränare och andra tillgängliga, clinics, teori, precisionskoner, ridhus på vintern, trevliga kuskar? Jag är nu med i Umeå RF, men jag tror jag stannar i stockholm ett år till.

Vilken klubb har allt detta så det blir värt att åka 4-10 mil då o då.

Finns det fler än jag som vill starta en körsektion närmare stockholm, mälaröarna, ekerö, färingsö, bromma, så säg till!! Redan nu finns det några aktiva ekipage som tränar för anders eriksson på Färingsö, vad jag vet är de utan just körsektion.

Sv: Vilken klubb stockholm?

Snigelfarmor..

Bege dig till Menhammar stuteri eller till Stefan Hultman på Ekerö.
www.menhammar.se

Där får du KÖRA häst, åka på tävlingar 7 dagar i veckan, ta licensen billigt och allt detta tillsammans med en massa häst/körintresserat folk..:angel:

Sv: Vilken klubb stockholm?

haha, du menar åka häst, få skavsår i händer och riskera livet? Nädu, jag håller mig till de inkörda böjbara hästarna. Men har en vän som jobbat där och som ska guida mig runt menhammar. Har kört förbi och det är ett mycket fint välskött ställe.
Kanske kan man extraknäcka där när vikket går ut. Bara jag lär mig att gå med skygglapparna på så..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård

Omröstningar

Tillbaka