Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka ärmar!! Jättefin!
http://pets.webshots.com/photo/1291965907059748183XnBFpX
Ursäkta att jag klämmer mig emellan. såg att du ska sy en cape. Jag vill också sy en men jag har inte hittat någon bra och enkel beskrivning. Har du det? Var i så fall?
*kl*
Finns det någon modell av klänning som har långa ärmar och inte så mycket volangaktigt? (inget fel med det men jag gilalr lite mer rent)
Den var fin!
Kan man köpa mönstret på buttericks?
Nej, det är alltså inte butikskedjan Buttericks, utan ett amerikanska företag som tillverkar mönster (inte så lätt att hålla reda på).
Men vilken tygbutik som helst borde kunna hjälpa dig att beställa hem det, i annat fall så hör av dig igen så kan jag ta hem det åt dig.
Det är iofs på engelska, men väldigt lätt att förstå och en svensk guide följer med.
Ah jag förstår.
Tack så jättemycket.
Vet du ca pris?
Ja, det är ju inget överpris..
Däremot drog det iväg rejält för mig när jag sydde upp min,
La ut totalt drygt 4000 kr innan det var klart, med tyg, band och allt det andra. Tror att det gick åt typ 9 meter tyg totalt, så det beror mycket på vilket tyg man väljer.
Men åhhh!
Verkligen hur snyggt som helst. Och färgen klär dig verkligen.
*kl*
Till alla andra som har visat bilder på sina klänningar i tråden vill jag bara buga av vördnad. För en med tummen fastsydd på insidan av handen förefaller era sömnadskonster nästan overkliga.
Tack för titten och jag kommer att fortsätta följa den här tråden med glädje!
/Sassa_S
Tack så jättemycket!
Håller på med en berstensfärgad nu, blir iaf lite billigare.. *ler*
Men försök göra en du med! Med ett bra mönster är det inte alls särskilt svårt..