Vilken hingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare moffe
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vilken hingst?

Men jag tittade på blup förra året på Orlando (heartbreaker-darco w) inför mitt hingstval och då hittade jag corde 1gång har för mig det var på mödrenet men eftersom det var så långt bak och mitt sto är i övrigt corde fri tyckte jag inte att det gjorde någonting att välja Calido till henne. Jobbar ju idag igen så lite svårt att kolla igen.

Du borde väl veta vid det här laget att allbreed är de klåfingriga okunnigas sida;)

Ja man kan ju hoppas. La ner så mycket tid på att titta igenom hans härstamning. Känns lite snoppet nu... Men för min del är det faktiskt bara bra om han är corde fri då calido har så mycket i sig. Ska titta igen när jag kommer hem. :D

Jag har ju samma dilemma till alla ston, så jag ansåg mig ha bra koll på Contender-fria hingstar tills ni fick mig helt förvirrad. Orlando är nämligen en av de jag varit helt säker på! ;)

nu har jag tittat och du har helt rätt, Cyllene. han är helt Corde fri känns lite snoppet var så säker hade tittat och tittat på hans härstamning inför 09 hingstval... Men det är ju bra för mig att han är det.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
701
Senast: Roheryn
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 868
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 612
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka