vilken hingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Emilay
  • Startdatum Startdatum
E

Emilay

Jag har ett ridponnysto, hon är en svart ädel och nätt ponny. Jag har tittat på lite hingstar som power boy men har inte riktigt bestämt mig.. hon är e. Veronas Bo-Gi u.e Bright moon xx. Hon är lite överbyggt med svag rygg, vet någon en hingst som skulle kunna passa? :)

Sv: vilken hingst?

Har hon svag rygg skulle jag nog inte använda just Power Boy, han har väldigt lång rygg.

Top Nordpol kanske, mörkbrun med fyra vita strumpor:love:. Han har ju gjort rätt bra ifån sig på tävlingsbanorna och sen att han är väldens trevligaste att hantera gör ju inte saken sämre:)!

men Vita novas hannassie annars? vet ni något om honom :P

Liknande trådar

Avel Hej! Är lite i valet och kvalet att betäcka mitt 10-åriga SWB sto då en mindre skada kommer göra att hon behöver ha en lugnare period...
Svar
1
· Visningar
678
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 973
Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 783
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 924
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka