Vilken hingst till ett Marino sto??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sjunior202
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 120
S

Sjunior202

Jag har ett 19 årigt sto efter Marino 554- Benelux DH 211.
Hon är jätte trevlig men hon har sina egna ideer. Hon ska tydligen ha varit väldigt jobbig inom ridningen när hon var yngre. Men den tiden jag har haft henne så har jag inte varit med om nå stora bekymmer.
Skulle behöva betäcka henne me en hingst som är lite lungnare.
Vill helst ha en lite grövre modell :) Stoet är ganska grovt i sig. Jag vill att fölet ska passa mig i framtiden :)

Är glad bara någon har något förslag :) Behver inte vara en känd hingst heller. Har du en hemma på gården du tror skulle passa så går de oxå bra :)

Tack på förhand en nyfike sto ägare :)

Sv: Vilken hingst till ett Marino sto??

Jag har marino i stammen och betäckte med chess 880. han brukar lämna stort, och mkt trevliga avkommor. god ridbarhet och bra huvud... lycka till!

ta inte för grovt om du inte vill ha en pansarvagn.
min har marino på mödernet och pappan är fullblod. min häst bär båda stor och maffig.

Jag fick De Noir och Silvano som förslag till mitt Marino-sto. Silvano är inte kvar i landet men De Noir tas in. Kolla mer på den fina hingsten.
Välj en godkänd halvblodshingst med omsorg, så får du en avkomma som du kanske kan sälja om du skulle hamna i ett sådant läge.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 056
Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 915
Senast: Kisseninan
·
Avel Behöver hjälp med att hitta en grövre hingst till ett halvblodssto e: casa grande ue: Landlord. Min vän är inne på att betäcka sitt sto...
Svar
10
· Visningar
1 510
Senast: tabac
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 878

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka