Vilken hingst är detta?

J

Juvelflickan

Hejsan!

Jag undrar vilken hingst detta är?
Image.jpg

Tacksam för svar!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilken hingst är detta?

Är det Glampi?

Var finns han?

Såååå fin ju :love:

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Vad går han i för gångart?
Och är den ren?
Om den inte är ren, vilket fel är det då på den?

Tycker det ser ut som travtaktig tölt, men jag är ju långt iffrån någon expert

Denne siden kan kanskje gi deg noen svar, dog er den på islandsk.

WOW. Trykk på "Til baka" og sjekk ut hesten på fremsiden. *Sikle*

Inte_Ung skrev:
Vad går han i för gångart?
Och är den ren?
Om den inte är ren, vilket fel är det då på den?

Jag tycker det ser ut som tölt jag, eventuellt något travtaktig men ej säker..

Åååååååå...helt underbar jue!!!

Såg Glampi "live" på LM 2000 och det glömmer jag inte i första taget! Har då aldrig sett en häst med sådana lyft både fram och bak! Den där bilden är i tölt.
När Glampi fick sin bedömning diskuterades han mycket. Hans frambensrörelser var så stora att bakbenen inte hängde med i trav. Jag har ett foto på honom i trav! Skall försöka scanna in det. Återkommer.

/Malin

här kommer bilden. Detta är (lite suddigt men jag kan lova att det gick undan och jag var bakfull :o ) alltså Glampi i trav:

Glampi-LM2000.jpg

/Malin

Freyr skrev:
Den där bilden är i tölt.
Är den?
Varför ser det ut som galopp då?

Tack för travbilden.
Men är det där verkligen riktigt sunt?
Skall inte hela hästen vara med i gången?

Och hur mycket gummiband har man använt?

Jaha, på Island ja... :(
Lever han fortfarande? Skall ju betäcka mitt sto, så det kanske vore något :angel:

Jag tycker det bombis ser ut som trav på bilden.. :confused:
Här är bilden igen. Eftersom Glampi på bilden inte är är så rest med framdelen och ryttaren är något framåtlutad är jag nästan helt säker på att det är trav. Det var det första jag tänkte då jag såg bilden iallafall :)
Här däremot är han i tölt!! Herregud, skulle göra vad som helst för att få sitta på den hästen :love:

Freyr vilket underbart foto :love: Minns du hur mycket poäng han fick för traven? Är så nyfiken!

Tacksam för svar!

:eek: :eek: :eek:
Oj! Jo, men herregud det får väl vem som helst på tävlingar :angel: :crazy:

Var hans andra gångarter bra också?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 642
Senast: Wille
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Joel
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 442
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar